Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Wolvers
Geslacht: vrouw
Datum: 05 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Kemkens kwam bij ons een nieuwe ketel installeren.
Uiterst vriendelijke en vakkundige medewerkers.
Naam: Frans
Geslacht: man
Datum: 05 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Op maandagavond begaf het mijn 21 jaar oude verwarmingsketel het. Donderdagmiddag brandt er al weer een nieuwe. Ik zou niet kunnen bedenken hoe dit sneller en beter kan, bedankt.
Heel misschien een goede uitleg over wat 24-uur service betekent.
Storingsmonteurs analyseren de storing juist en geven meteen een goed advies. Zij nemen ook meteen actie om vervanging in gang te zetten. Daarbij laten zij een paar elektrische kacheltjes achter zodat we in ieder geval niet in de kou zitten.
Naam: Jeroen
Geslacht: man
Datum: 04 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima , alles voor en redelijke prijs.
geen
Juiste vakkennis van monteur die ook alles schoon achter liet.
Naam: André
Geslacht: man
Datum: 04 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Snel geholpen, goed advies en netjes gewerkt
technische vragen, zoals noodzaak van een extra klep in mijn geval (vloerverwarming) meteen door een deskundige laten uitleggen en niet door een monteur die niet veel verder komt dan dat het op advies van de leverancier is. Daarom ook 4 sterren.
snelheid, zowel v.w.b. de offerte, als v.w.b. het maken van een afspraak en het werken volgens afspraak.
Naam: van Son
Geslacht: vrouw
Datum: 04 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Snelle aanlevering van offerte, goede prijs. En snel handelen in een afspraak met duidelijke communicatie.
Nee
Snelle levering en montage
Naam: Fam. Griffioen
Geslacht: vrouw
Datum: 02 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prettig geholpen, vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Goede en snelle reactie en offerte. Binnen een week is de nieuwe ketel geplaatst. Even iets mis gegaan bij de installatie maar dat is meteen 's-avonds verholpen door een deskundige en vriendelijke storingsmonteur.
n.v.t.
Staat van oplevering 3 * heeft te maken met het feit dat er na het aansluiten van de nieuwe ketel, water gelekt heeft in de stekkerdoos waardoor de stoppen steeds doorsloegen. Storingsmonteur is s avonds meteen gekomen en heeft het opgelost. Er was een koppelstuk niet vervangen. Oude gebruikt. Wordt nu morgen gedaan.
Naam: speekenbrink
Geslacht: man
Datum: 01 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
goed. 1 verbeterpunt, zie onderaan de blz.
ik heb zelf 1 dag later moeten bellen om de oude ketel te laten ophalen. Deze was niet afgevoerd. Heeft 2 dagen geduurd. Er is dus geen controlle door het bedrijf of de oude ketel inderdaad dezelfde dag wordt opgehaald.
Naam: mark van leeuwen
Geslacht: man
Datum: 29 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
zeer positief, mijn contract liep af en na wat shoppen ben ik toch gebleven dit omdat ik al tevreden was en nu ook omdat ze me tevreden hebben gehouden ook als vaste klant aantrekkelijke kortingen gekregen top
het laatste aanbod was echt een aanbod om een vaste klant te houden en deze deed men liever niet maar moest toch iemand doen was een beetje het gevoel van de mail. natuurlijk was dit voor mij als klant een positief aanbod maar kwam niet echt welwillend over.
snel en vlot geholpen, nette installatie van de nieuwe ketel.
Naam: Peter van gorp
Geslacht: Man
Datum: 28 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
goed
nee
alles is heel vlug gegaan
Naam: Bernard Jacobs
Geslacht: man
Datum: 27 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Onderhoud oude ketel prima. Naar aanleiding prettig adviesgesprek met Marco Bink nieuwe ketel aangeschaft. Na plaatsing bleek een koppeling te lekken. Reeds een monteur bij geweest. Niet opgelost. Na de feestdagen maak ik een nieuwe afspraak. Bij aanschaf actiekorting € 150,00 gekregen, als je dan bij de gamma komt en je ziet de voor € 75,--gefactureerde thermostaat voor € 53,49 liggen krijg je toch een beetje het gevoel dat de korting eerst in de prijzen erbij geteld zijn.
Mensen van callcentrum moeten iets beter technisch inzicht hebben. Op mijn vraag waarom bij geen gebruik CV toch een beetje gas gebruikt wordt kon geen antwoord gegeven worden. Tevens werkte de thermostaatkraan in de douche na nieuwe ketel niet meer. Was bij aflevering niet gecontroleerd, alleen warm water in de keuken. Ook hier kon men geen antwoord op geven. Service monteur zou langs komen en hier moest ik alles maar aan vragen.
Goed advies door verkoopadviseur.