Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Jan Hobé
Geslacht: man
Datum: 07 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Snelle en vakkundige plaatsing.
Geen
Monteur was zeer professioneel en vakkundig.
Naam: fh van grinsven
Geslacht: man
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
goede ervaring
geen
alles keurig netjes aangesloten en ook alles netjes opgeruimd okee
Naam: Frans
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Alles helemaal goed verlopen, van bestellen tot plaatsen!
Naam: H. Sengers
Geslacht: man
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Alles goed en op tijd geregeld volgens afspraak.
Nette en snelle levering en montage, en keurige monteurs.
Naam: Peter van Dosselaar
Geslacht: man
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zowel Marcel van Hoof als adviseur, als de twee installateurs (Ton en Jan) hebben goed werk afgeleverd bij de aanschaf & installatie van onze Intergas HRe ketel aan de Bosheuvel 17 te Best.
Wij hebben een Intergas HRe ketel aangeschaft met als extra optie de Intergas Incomfort App, waarmee ik op afstand de status van de ketel kan zien, en bedienen. Voor installateurs is het mogelijk om op afstand in te loggen op alle klanten die net zoals ik een Intergas ketel hebben met LAN2RF gateway. De bewuste installateur/reparateur dien hiervoor de incomfort® service App op zijn smart phone te installeren. In het geval van problemen kan hij direct kijken wat er mis is, zaken in de ketel aanpassen, contact opnemen met de klant, etc. Informatie hierover is o.a. te vinden in de Google Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.elninoIct.intergasService Ik denk dat op deze moderne manier een NOG betere ondersteuning kan worden geboden, en eventuele onnodige kosten voor Kemkens kunnen worden vermeden (denk aan het bezoeken van een klant wat achteraf niet nodig bleek te zijn).
Naam: V. Laarhoven
Geslacht: man
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
We zijn zeer tevreden
geen
Alles is super snel gegaan van afspraak tot levering (alles binnen 2 dagen)
Naam: Vision-Ooglaseren
Geslacht: vrouw
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zer goed
geen
hele proces ging vlot Goed werk verricht en vriendelijke monteur.
Naam: H.Kuijpers
Geslacht: man
Datum: 06 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Wij zijn blij met de montage door een gecertificeerd bedrijf. Op de dag van montage werd in het nieuws duidelijk dat wij de goede keus hadden gemaakt.
Zoals bij U bekend moet zijn moeten ook uw installateurs stofvrij werken, daar is door Kemkers nog geen gehoor aan gegeven. Het blootstellen van uw personeel en de aanwezige huisgenoten aan kwartsstof heb ik als kwalijk ervaren. http://www.makita.nl/stofcampagne
Vakkundig en aardig personeel die weten wat werken is.
Naam: Rosita Hornikx - van Gemert
Geslacht: vrouw
Datum: 05 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Op donderdag 16 oktober een heel prettig en informatief offertegesprek gehad met Marcel van Hoof en de 31e al, werd de nieuwe cv-ketel geleverd en gemonteerd door 2 monteurs die uitstraalden dat ze hun vak verstonden. Ze legden fijn uit wat ze precies gingen doen en gaven nog tips. Kortom: Goed en snel afspraken maken en die ook stipt nakomen. Ondanks dat het een groot bedrijf is, toch gemoedelijkheid uitstralen. Dat is tegenwoordig vaak anders en daar kan ik dan ook behoorlijk op afknappen.
Die weet ik nog niet. Dat moet nog blijken in de praktijk, maar tot nog toe ben ik zeer tevreden.
Zie ervaring.
Naam: Arno Ulijn
Geslacht: man
Datum: 05 nov 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Monteurs, verkopers vriendelijk, binnendienst wisselende ervaring.
Enkele slordigheidjes bij de installatie. Er was een dakpan niet teruggeschoven. De oude ketel werd door een stagair alleen naar beneden getild waardoor er een deuk en kras op de deur tegenover de trap zijn ontstaan. Dit werdt niet gemeld, hier kwam ik later op de dag achter. Ik moest ook nabellen om uiteindelijk (na bijna 4 weken) mijn cadeaubon van de mediamarkt alsnog te krijgen.
snelle levering, snel geplaatst