Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Fam. Van houtum
Geslacht: man
Datum: 19 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Erg tevreden, een goed gevoel bij het oriënterend gesprek en verkoop. Installatie vlot en netjes. Erg vriendelijk en net personeel.
Een busje met belettering van kempkens voor de installateur
Deskundig en vertrouwd personeel.
Naam: P.pennings
Geslacht: man
Datum: 19 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Netjes gedaan .
Snelle service
Naam: Wil van der Aa
Geslacht: man
Datum: 17 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Heb al meerdere keren tot tevredenheid 'n HR comiketel bij Kemkens gekocht
geen ga zo door
Zeer klantvriendelijk en klantgericht denkt met de klant mee
Naam: Jos Poelman
Geslacht: man
Datum: 16 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima service en ervaring. Wel een opleveringsfoutje (muur beschadigd) maar is beloofd dat het wordt gerepareerd.
Naam: HOPPENBROUWER
Geslacht: man
Datum: 16 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
WORDT ALTIJD NETJES, CORRECT EN DESKUNDIG GEHOLPEN.
Naam: E. Kropman
Geslacht: man
Datum: 15 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prima, zeer tevreden.
Nee, geen opmerkingen.
Prima tevreden.
Naam: c. spoorendonk
Geslacht: man
Datum: 15 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goede ervaring, maar als de monteur na het ophangen ook de pomp gecontroleerd had had ik de storingsdienst niet hoeven bellen
Naam: J.P.J.M. Aben
Geslacht: man
Datum: 15 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Een correct en net bedrijf met vriendelijke, behulpzame en erg vakbekwame monteurs en verkopers, zoals dhr. Hardeman. Erg prettig verlopen gesprek om te komen tot aanschaf van nieuwe ketel en punctueel volgens afspraken uitgevoerd. Alles bij elkaar grote klasse! Op deze ingeslagen weg verder gaan en dan gaat het bedrijf nog meer floreren.
Neen, absoluut niet, alles was perfect geregelt.
Vooral de vakbekwaamheid van de monteurs, die van alle markten thuis zijn en alles keurig netjes afwerken. Ook de verkoper dhr. Hardeman verdiend alle lof en als organisatie kan men van beide categorieën erg veel plezier beleven en is werk verzekerd. Score een dikke 10.
Naam: Mevrouw A.C.T.M. van Gorp en Mevrouw W. C. Wevers
Geslacht: vrouw
Datum: 15 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Op advies van uw storingsmonteur hebben we besloten de intergas ketel HR eco te nemen, de installatie was al 2 dagen later en verliep vlot. De installateurs werken prima. Echter ze hadden geen nieuw expansievat bij zich en dat van ons was 9 jaar oud. Ze vertelden, dat de werkvoorbereider een nieuw expansievat had meegegeven. Toen ze weg waren hadden we al meteen de eerste storing, we hadden geen warm water alleen een beetje lauw water. Meteen gemeld bij de storingsdienst, de andere dag kwam er een monteur, die had op ons verzoek ook een nieuw expansievat bij zich. Hij constateerde dat de warmwatersensor kapot was, die moest worden besteld en dat duurde tot na het weekend. Dus douchen met heel lauw water gedurende een aantal dagen, het vertrouwen in de nieuwe ketel was al voor een deel weg. We hadden met de vorige ketel veel pech gehad en dachten nu begint het weer, de eerste dag al. Afijn toen na enkele dagen de nieuwe sensor was geplaatst kwam er voor het eerst echt heet water uit de kraan. Omdat de maand mei zo nat en koud is begonnen hebben we 's avonds in de kamer de verwarming aan en we moeten eerlijk zeggen, dat de radiatoren veel sneller warm zijn dan voorheen. We hopen dan ook van ganser harte, dat het voorlopig heeeeeel lang bij die ene storing blijft. Daarnaast hebben we verzocht ons storingscontract met jullie aan te passen en pas weer na de 2 jaar garantie op 1 mei 2016 te laten ingaan. We hebben al voor 12 maanden in 2014 betaald en zien graag het teveel betaalde van 8 maanden teruggestort op onze rekening.
Snelle actie bij storing en snelle plaatsing van ketel
Naam: BM Pauly
Geslacht: man
Datum: 14 mei 2014
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Verwijdering oude installatie en installatie nieuwe CV HR Ketel is prima verlopen, keurig afgewerkt en naar alle tevredenheid. Ook het aanpassen van radiator in de keuken keurig gedaan.
Bij het voorrekenen van de besparing bij aanschaf van bijv. een nieuwe CV ketel misschien meer onderscheid maken in de gezinssamenstellingen bij de rekenvoorbeelden. Een éénpersoons huishouden kan nooit dezelfde besparing hebben als een gezin van 4 personen. Hierdoor wordt in principe een gunstigere situatie voorgerekend als werkelijk is.