Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: À v vliet
Geslacht: man
Datum: 31 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Top
Naam: Waterberg D. A.
Geslacht: man
Datum: 31 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Een heel stille ketel om te vergelijken met de vorige.
GEEN :ik ben geen expert op de gebied van ketel.
Ik kan nog geen sterke punten geven ik de ketel maar een ( 1 )dag in huis dus dat is te vroeg om te complimenteren.
Naam: Bonnie
Geslacht: vrouw
Datum: 30 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Goede ervaring met servicegerichte personeelsleden.
N/A
Goede service zowel van de binnendienst, de planner als de monteurs.
Naam: Chef
Geslacht: man
Datum: 30 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Tevreden
Afspraak was om 11 uur, uiteindelijk pas om 14:00 op locatie vanwege andere klus die uitliep. Kan gebeuren natuurlijk, maar een telefoontje om te melden dat het uitloopt was wel fijn geweest. Verder lag er hier en daar nog gruis van het boren, maar das ook een kleinigheidje.
Monteurs waren vriendelijk, afgeleverde werk ziet er goed uit. Goede prijs / kwaliteit
Naam: Ribbens
Geslacht: vrouw
Datum: 30 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
De afspraak die gemaakt werd via email liep mis. Medewerker aan de telefoon gehad om een afspraak te maken ,er zou een monteur komen op 25 maart tussen 10.00-11.00 uur,ik heb meteen aangegeven dat ik op die dag om 14.30 uur weg moest om te werken ,medewerker gaf aan dat het zou lukken om op die tijd klaar te zijn,dit was echter niet het geval zodat ik met de bus naar het werk moest omdat mijn man mijn af zou zetten omdat hij een aansluitende afspraak had. Echter de monteurs waren om 15.15 uur nog niet klaar en mijn man heeft deze monteurs alleen gelaten omdat mijn man een afspraak had. Monteurs waren pas tussen 16.00-16.30 uur klaar en hebben buiten op het trottoir allemaal afval achter gelaten .
Goede montage
Naam: Henk (Barend) Wijnstekers
Geslacht: man
Datum: 29 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Alles in orde!!
Duidelijkheid en zeer plezierig overkomen van vertegenwoordigers van Kemkens.
Naam: C. Timmermans
Geslacht: man
Datum: 29 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Duidelijke informatie vooraf. Heldere afspraken en correcte naleving ervan. Prettige mensen zowel op binnendienst als buitendienst.
Naam: P Hoebergen
Geslacht: man
Datum: 29 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Tot op heden is onze ervaring positief Is echter ook voor de eerste keer dat we met jullie van doen hebben.
Naam: H. Maessen
Geslacht: man
Datum: 29 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Vriendelijke en correct
Naam: Erik Meulendijks
Geslacht: man
Datum: 27 mrt 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Na een valse start (de monteurs stonden bij het verkeerde huis) is de montage vlot en netjes verlopen. Binnen 4 uur was de nieuwe ketel volledig in bedijf en de draadloze thermostaat uitgelegd aan mijn vrouw.
Er is sprake van cash back via de producent van de ketel. Ik heb nog geen bericht of aanwijzing gehad hoed dat het beste aangevraagd kan worden.
Snelle reactie na verzoek voor offerte op internet. Goed monitoren van de voortgang zonder agressief verkoopgedrag