Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: van hoek
Geslacht: vrouw
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
goede service
informatie wanneer je een nieuwe ketel kunt krijgen om te huren
Naam: J van Rijzewijk
Geslacht: man
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
De ketel is prima , dus Kemkens niet vaak nodig
Monteur vraagt om een handdoek, die wordt wel erg smerig, zelf iets meebrengen is een optie.
Naam: E. Stelten
Geslacht: vrouw
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Jammer dat de monteur toch voor niets kwam zoals ik al twee keer tel doorgegeven had dat de installatie op 27 dec. Nagekeken was. Het was de zelfde jongen hij vond het ook vreemd.
Naam: van aernsbergen
Geslacht: man
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Meneer denkt met ons mee en geeft duidelijk advies.
Nee
Naam: Adrie Sanders - de Kort
Geslacht: vrouw
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Hartstikke goed!!
Naam: Eibert Draisma
Geslacht: man
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Vooraf goed geïnformeerd: per brief aankondiging die ik op internet kon aanpassen. Daarna meerdere bevestigingen van deze afspraak me mail en SMS. Helaas was de monteur niet op tijd, waardoor ik in plaats van twee uur bijna 4 uur thuis moest blijven voor deze afspraak.
Zou fijn zijn als een monteur ook komt op binnen het tijdsvenster dat per mail en SMS zeker drie keer is bevestigd. Nu heb ik ruim twee uur zitten wachten, en bleek de monteur 40 minuten te laat (had een dubbele afspraak). Jammer dat daar dan niet goed over gecommuniceerd wordt.
Naam: W. Leenders
Geslacht: man
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
we zijn keurig geholpen
Nee
Naam: Koning
Geslacht: vrouw
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prima werkers! Vriendelijk , en legt op een rustige manier uit wat er aan de hand is.
Klinkt raar, maar nee! Ook telefoniste was erg klantvriendelijk! Top!
Naam: Paul Vermeulen
Geslacht: Man
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Vooraf miste ik communicatie.
Communiceer over data. Ik heb er zelf achteraan moeten bellen om een afspraak te krijgen en heb vorige week nogmaals moeten bellen over informatie over de dag en datum. Ik kreeg te horen dat er nog post onderweg zou zijn met de dag en datum. Hier wacht ik nog steeds op. Dit graag spoedig veranderen.
Naam: A van Bladel
Geslacht: man
Datum: 12 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
goed
iib