Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Timmers
Geslacht: man
Datum: 08 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
De ervaring was goed. Alleen raar dat denketel eruit zag alsof 8 jaar oud was en pas 4 jaar oud is. Terwijl er al meerdere monteurs van Kemkens zijn geweest. Deze monteur heeft de instellingen goed gezet. Die waren door de vorige ook niet aangepast.
De monteur kwam tussen 12 en 1630. Het is handiger als dit een korter tijdbestek is. Of een kwartier vantevoren een sms
Naam: lommen
Geslacht: man
Datum: 08 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
goede ervaring met u medewerkers technish goed en heel correct tijdafspraken prima na gekomen dank u
nu geen
Naam: Claasje Reijers
Geslacht: vrouw
Datum: 08 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Kemkens is langs geweest voor controle van de ketel.
- PAs in de bevestigingsmail aan dat je kunt bellen naar regio Oss of Helmond. Ik woon in Arnhem en voel me niet aangesproken tot deze regio's. - Ik werd benaderd door Kemkens, maar heb destijds een contract bij Energieservice afgesloten. Ik was in verwarring en twijfelde of ik 2 contracten bij verschillende leveranciers had (kan natuurlijk ook mijn eigen onoplettendheid zijn voor de overname). - Ik kreeg een bevestiging voor de afspraak van 10-12.00, terwijl de afspraak van 8.00-10.00 uur was gepland. Volgens de medewerker aan de telefoon die ik voor de zekerheid belde, kwam dit door een foutje in het systeem. - De eerste afspraak werd 3 minuten voor mijn geplande tijdsslot afgezegd, omdat er geen pakkingsring was bij de groothandel. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik was graag eerder gebeld hiervoor. Ik had nu mijn hele middag vrijgehouden.
Naam: Th Rosmalen
Geslacht: man
Datum: 06 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer prettig en snelle service.
geen
Naam: Hans Crans
Geslacht: man
Datum: 06 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prima service en keurig op de afgesproken tijd.
Alles prima. Geen verbeterpunten.
Naam: Abcouwer
Geslacht: man
Datum: 06 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Telefoongesprek verliep prima. Na wat vragen werd snel een monteur gestuurd. Die was snel teer plaatse en heeft de ketel nagekeken. Leek een kleinigheid te zijn (los contact). Volgende daar weer zelfde storing. Gebeld en snel daarna contact met monteur. Zelf ketel gereset en hij loopt weer. Tot nog toe.
Meer precieze Informatie over wanneer de monteur komt zou wenselijk zijn.
Naam: Jack van Bemmelen
Geslacht: man
Datum: 05 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
geen warm water, storing gemeld. Afspraak gemaakt na telefonisch contact en gevraagd mij vooraf te bellen. volgens deze afspraak heeft de monteur gehandeld en bij aankomst meteen snel en deskundig de storing verholpen.
Naam: Marloes Durinck
Datum: 05 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer positief en behulpzaam, meedenken met problemen.
Naam: Jeroen Simons
Geslacht: man
Datum: 04 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zie onder.
Geef mijn compliment door aan de monteur van dienst!
Naam: S.F.M. Smid en M.A.J. van Blokland
Geslacht: man
Datum: 04 jan 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Niets dan lof. De mannen waren te vroeg, maar dat kwam mij goed uit.
Geen