Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Lisette Rutten
Geslacht: vrouw
Datum: 21 feb 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
bij een storing in het weekend (geen verwarming en warm water) dit bedrijf benaderd. Snel geholpen
Nee ga zo door
Goede communicatie, flexibel met inplannen, goede tijdsindicatie, monteurs netjes op tijd. Werken snel en vakkundig. En leggen het goed uit wat ze doen.
Naam: Leo Ernste
Geslacht: man
Datum: 21 feb 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Wij zijn zeer tevreden met de levering en de plaatsing van de ketel via de firma Kemkens. En tevens zijn wij zeer te spreken over een service medewerker niet bij ons is langskomen betreft de reparatie van de verwarmingsknop. Desbetreffende heer heeft ook nog wat nagelaten werkzaamheden die tijdens de montage van onze ketel niet gedaan zijn voor ons gedaan. Daarom kunnen wij ook alleen maar vol lof spreken over de betreffende monteur. Vandaar dat wij Kemkens ook een ruime voldoende geven.
Naam: Kap
Geslacht: man
Datum: 20 feb 2018
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Alles zo far.
Alles is goed so far. Prijs, service, apparatuur etc. Volkomen tevreden
Geen
Naam: Piet Aquarius
Geslacht: man
Datum: 19 feb 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
Zie vakje onderaan.
Nog niet.
Twee monteurs komen poolshoogte nemen nadat een medewerker van Liander een (zeer) klein gaslek had ontdekt. Reparatie niet urgent, en vier dagen later komt een andere monteur van Kemkens (Mathijs) voor de reparatie. Zorgvuldig verricht hij verschillende metingen (telkens driemaal) om tot de conclusie te komen dat er zo goed als geen gas weglekt. Ik heb alle vertrouwen in zijn conclusie. En ik krijg geen rekening; ook dat werd ter plekke afgehandeld. Ik ben wel vaste klant bij Kemkens.
Naam: hamers
Geslacht: man
Datum: 19 feb 2018
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
alles best wel
Nooit geen problemen.redelijke huurprijs.bij storing komen ze best snel
zo doorgaan
Naam: Toon van Daelen
Geslacht: man
Datum: 19 feb 2018
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
Snelheid en vriendelijkheid
Vlotte sevice
Installatie van de app laat te wensen over!
Naam: M.Krekelaar
Geslacht: vrouw
Datum: 18 feb 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
ervaringen zijn prima, met 1 klein puntje.
de monteur had even het werk van zijn assistent moeten controleren, dan was de lekkage bij het expansievat waarschijnlijk eerder ontdekt.
informatie vooraf was prima
Naam: F. Rooimans
Geslacht: man
Datum: 16 feb 2018
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Alles
goed voorgelicht en werkt prima
Zo door gaan
Naam: karin
Geslacht: vrouw
Datum: 16 feb 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
ik vind dat alles tip top in orde was en heb een goed en duidelijk contact gehad met de medewerker
geen verbeter punten want alles was prima in orde
ja ben heel tevreden over de gang van zaken omtrent de verwarmmingsketel
Naam: Gertjan Koolen
Geslacht: Man
Datum: 10 feb 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
Erg goed
No-nonsense uitstraling op de website, daar hou ik van. Lekker duidelijk en het wekt vertrouwen.